2011. november 21., hétfő

Principles szürke M-es nőcis téli szövetkabát - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Nem mondanám melegen béleltnek, de a 80 % gyapjútartalom miatt én soha nem fáztam benne a leghidegebb télben sem. Karcsúsított, kb. térdig érő fazon. Nyakánál világosabb szürke műszőrmével. Nagyon csinos fazon, akár alkalomra, akár hétköznapra melegen ajánlom! Bárhol megjelenhetsz benne, sikered lesz. Apró ( tényleg! ) hibája, hogy a jobb zsebnél belül 1-2 cm-es szakadás van. Csak ha beteszed a kezed és kitapogatod akkor lehet észrevenni! Hálás lenne egy tisztíttatásért- ezt inkább akkor veszed észre, ha rajtad van , ujjánál/ legalábbis én így voltam vele, ha elővettem és megnéztem, nem tűnt fel, csak ha viseltem/. Karcsúsított!
Ha rajtam volt, mindenki észrevette, hogy minőségi darab! Nagy szerelem volt a miénk, de már nem férek el a kabátjaimmal.
Egy látogatás a tisztítóban és  csúcs szuper kabátod van! Bár szerintem akár így is hordhatod .
Saját és lányaim megunt, kinőtt, stílusváltás miatt feleslegessé vált, abszolút hordható ruhadarabjait árulom.
Ha kétségeid vannak, nézz rá az értékeléseimre.


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-20 17:13
. Principles szürke M-es nőcis téli szövetkabát - Jelenlegi ára: 2 000 Ft